Thursday 30 April 2020

RULE OF THIRDS (NORMALIZA ABD RAHIM, 2019)




RULE OF THIRDS UNTUK SWAFOTO



Tugasan ini menurut saya amat comel hehe kerana saya perlu menghuraikan apakah maksud Rule Of Thirds untuk swafoto dan mempamerkan lukisan saya yang comel tersebut hehe. Saya jarang membuat posting di facebook jadi ini merupakan kali pertama saya membuat posting facebook pada tahun 2020. Terkejut bukan? Ya. Anda perlu terkejut hahaha. Melalui posting ini saya yakin rakan-rakan di facebook boleh mendapat sedikit ilmu mengenai Rule Of Thirds ini. Rujukan itu juga sudah pasti akan mendapat perhatian pembaca kerana semua ilmu mengenai multimedia ada didalamnya. Secara kesimpulannya, tugasan ini sedikit sebanyak dapat memberi ilmu tambahan kepada rakan-rakan di facebook saya.  

Rujukan :

Normaliza Abd Rahim (2019). Multimedia dalam Bahasa. Penerbit: Universiti Putra malaysia, Serdang, Selangor.
 

No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2020: Kalendar 2021

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua yang melihat. Begitu mencabar sekali ya minggu 14 bagi diriku ini tapi alhamdulillah seles...