Friday 14 February 2020

BBM3410Satu2020 : Keluarga

Keluarga boleh didefinisikan sebagai orang yang mempunyai talian darah dengan diri dan semestinya orang yang paling rapat dengan kita semua. Seperti yang saya sudah maklumkan sebelum ini, ayah saya seorang pensyarah dan ibu saya seorang guru. Saya mempunyai 4 orang adik beradik dan merupakan puteri tunggal sulung kesayangan keluarga hahahaaa. Adik lelaki saya berumur 19 tahun, 17 tahun dan 8 tahun. Adik lelaki saya yang berumur 19 tahun turut menuntut ilmu di Universiti Putra Malaysia (UPM) setelah tamat Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) manakala yang lain masing-masing melanjutkan pelajaran di sekolah menengah dan sekolah rendah. Saya mempunyai keluarga yang sering memberikan sokongan kepada diri saya untuk berjaya. Mereka sentiasa menyokong saya dalam menyertai pelbagai aktiviti dan bidang yang saya minati. Saya bersyukur dengan keluarga yang dikurniakan Allah SWT. Selain keluarga, rakan baik saya juga merupakan keluarga saya yang saya amat hargai dan sayangi. Mereka juga sumber kekuatan saya sehingga saya mampu berdiri dan bersama-sama mencapai kejayaan. Alhamdulillah berkat doa ibu bapa, keluarga dan rakan-rakan saya, saya berjaya mendapat gcpa yang lebih baik daripada semester sebelum ini. Keluarga adalah segala-galanya.






No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2020: Kalendar 2021

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua yang melihat. Begitu mencabar sekali ya minggu 14 bagi diriku ini tapi alhamdulillah seles...